~~Bergeland Blomsterdekoratør Vgs2 ~~

onsdag 13. januar 2010

Høy åpen bukett


Ny Pris?
- Ja det ble en ny pris, pga jeg har lagt til flere blomster og grønt materiale, enn det som va på arbeidstegningen.



God harmonisk helhet i produktet mitt?
- Det kan fort bli rodete, mn jeg syntes at jeg har fått til en fin form og helhet, og det blir ikke vondt og se på.



Stil:
- Den høye buketten har en dekorativ stil. fordi det er masse forskjellige blomster, grønt og farger i den.


Hovedtrekk med stilen jeg har brukt:
- Buketten er dekorativ, forskjellige blomster, grønt og farger og alt gjør det dekorativt sammen.


Det fungerte stort sett, jeg har brukt de blomstene og det grønne som er på arbeidstegningen. Men jeg har plusset på flere blomster og grønt for å få et finere uttrykk og helhet.

























































































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar