~~Bergeland Blomsterdekoratør Vgs2 ~~

fredag 12. februar 2010

Bord Dekorasjon
-Jeg startet med å ta ståltråd gjennon snakegrassene slik at jeg kunne bøye dem slik jeg ville ha dem. Så festet jeg dem sammen med stribs, slik at de skulle holde den formen jeg ville ha og når jeg brukte dem er jeg helt sikker på at det henger godt sammen. Når jeg hadde gjort det flettet jeg inn forskjellige strå.






















-Så Festet jeg på brudeslør ved å flette dem inn mellom snakegresset og stråene. Så festet jeg på reagensglass, jeg festet dem med samme type stribs som jeg brukte på snakegresset.

















-Når reagensglassene va festet godt så tok jeg vann i dem og satte deretter roser i dem.
Så på disse bildene ser dere sluttresultatet.

2 kommentarer:

  1. Så fin du har gjort bloggen din. Kjekt med litt forandring.
    Flott at du viser arbeidsprosessen og dine fine produkt. Supert!!!

    SvarSlett